Service
Professionele serviceverlening!
Bij koffie valt over de geur, smaak, prijs en blend te twisten. Zoals we weten kunnen de meningen hierover nogal verschillen. Echter, mag over serviceverlening geen misverstand bestaan. De geleverde service moet te allen tijden absoluut van topkwaliteit zijn.
De serviceafdeling
De service- en dienstverlening zijn vaak de belangrijkste graadmeters bij klanttevredenheidsonderzoeken. De kans om het serviceniveau te bewijzen krijg je vaak maar één keer. Creëer je een goed gevoel bij de eindgebruiker of een gevoel van “dit moet beter”? De professionele serviceverlening is bij CoffeeClick een prioriteit, om de klanten maximaal te ontzorgen en te kunnen laten genieten van de heerlijke koffie.
Alle service monteurs in-house
De in-house serviceafdeling van CoffeeClick is opgebouwd en geperfectioneerd door te luisteren naar de wensen en eisen van onze klanten. De 3 belangrijkste pijlers die hieruit zijn ontstaan zijn het persoonlijke contact, de korte service responstijd en het proactieve beheer. Onze monteurs werken volgens deze pijlers en zullen altijd hun uiterste best doen om een lach op het gezicht van onze klanten te toveren!
Real-time servicerapporten!
De koffiemachines van CoffeeClick verzamelen data door middel van een internetverbinding. Denk hierbij aan machinegegevens met betrekking tot de huidige status, machinecodes en tellerstanden. Alles real-time en up-to-date.
Preventieve en correctieve serviceverlening
Servicerapportages worden snel en simpel opgemaakt door de slimme machines, waardoor het voor onze medewerkers gemakkelijk is om een klant telefonisch te helpen. Dit voorkomt onnodige servicebezoeken en zo kunnen wij de nodige servicetijd efficiënt inplannen, zodat de job snel en adequaat wordt uitgevoerd. In de praktijk betekent dit maximale inzetbaarheid van de apparatuur en een hoge mate van klanttevredenheid. Barista’s van CoffeeClick bewaken elk kwartaal de smaak van de koffie bij onze relaties. Door het uitvoeren van smaakcontroles op locatie weten zij welke specifieke wensen onze gebruikers hebben en ontstaat er een goed persoonlijk contact. Uiteindelijk draait bij koffie alles om de smaak!