HOE ZIET DE SERVICEAFDELING VAN COFFEECLICK ERUIT?
De gehele serviceafdeling van CoffeeClick bestaat uit eigen servicemonteurs. Deze monteurs staan iedere dag klaar om bij onze klanten langs te gaan om machines te plaatsen, smaken af te stellen en indien nodig, service calls op te lossen. Wat dit betekent voor onze klanten is dat zij zeker weten dat wanneer zij bellen naar CoffeeClick, er direct een CoffeeClick servicemonteur onderweg is. Nou ja, niet geheel direct, want bel je naar CoffeeClick dan krijg je eerst onze collega’s van de backoffice aan de lijn. Zij zullen je te woord staan, de service call in kaart brengen, inschatten of dit telefonisch kan worden opgelost en je hierbij vervolgens bij begeleiden. Het zou namelijk zonde zijn wanneer jij onnodig moet wachten op een servicemonteur, terwijl de uitdaging gemakkelijk telefonisch verholpen kan worden. Zo komen jullie nooit zonder koffie op kantoor te zitten!
HOE WERKT HET MET DE SERVICEBEURTEN?
Het kan natuurlijk voorkomen dat de koffiemachine bij jouw bedrijf een storing of service nodig heeft. Mocht dit niet telefonisch opgelost kunnen worden, dan gaan we gelijk over tot actie! Onze backoffice plant zo snel mogelijk een servicebezoek in door één van onze monteurs. Door het woord ‘inplannen’ klinkt het misschien alsof dit vele uren of zelfs één of meerdere dagen kan duren, maar niets is minder waar. In de praktijk is onze servicemonteur vaak al binnen 4 werkuren op locatie aanwezig.
DE KOSTEN VAN EEN SERVICEBEURT
Een belangrijke vraag. Hoe zit het met de kosten van een servicebeurt? Want het moet toch niet zo zijn dat wanneer er een probleem is met jouw koffiemachine, je moet betalen voor de reparatie? Nee, dat vinden wij dus ook!
Daarom hebben wij, om het makkelijk te houden voor onze relaties, zowel de preventieve als correctieve servicebeurten inbegrepen in ons all-in koffieconcept! Dit betekent concreet dat wanneer je een service nodig hebt bij een koffiemachine op kantoor, een CoffeeClick monteur kosteloos bij jou langskomt om de machine te repareren, de storing te verhelpen én gelijk de smaak weer af te stellen op basis van jullie specifieke wensen.
WAT IS NOG MEER INBEGREPEN IN DE ALL-IN PRIJS PER KOPJE?
Zoals de slogan zegt: “It’s all in the Click!” Dit houdt in dat wanneer bedrijven of verenigingen kiezen voor CoffeeClick, zij worden voorzien van hoogwaardige apparatuur, wekelijks vers gebrande koffiebonen én dus de perfecte serviceverlening. Zonder investering. Alles inbegrepen in één vaste prijs per kopje. Zo houden we het overzichtelijk voor de klant en onszelf.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?